2 клас
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування(3 год) |
|||
|
Урок1. |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. У комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму. |
|
|
Урок2. |
Можливості комп'ютера. Застосування комп'ютера в різних галузях. |
|
|
Урок3. |
Комп’ютери бувають різні. Сучасні комп’ютери. |
|
Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером(9год) |
|||
4. |
|
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)). Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів. |
|
5. |
|
Складові комп’ютера (пам’ять, процесор, електронні носії інформації). Робота з тренажером миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання. |
|
6. |
|
Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл. |
|
7. |
|
Поняття про програму. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи із програмою. |
|
8. |
|
Коректне завершення роботи з комп’ютером. Робота із програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею. |
|
9. |
|
Клавіатура комп’ютера. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping. |
|
10. |
|
Призначення основних клавіш клавіатури. Ознайомлення з клавішами «Пропуск», «Shift» «Caps Loсk». |
|
11. |
|
Вивчення клавіатури. Ознайомлення з клавішами «Enter» та «Esc». |
|
12. |
|
Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping. |
|
Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси(6 год) |
|||
13. |
|
Інформація. Поняття про повідомлення. |
|
14. |
|
Сприйняття людиною повідомлень. |
|
15. |
|
Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень. |
|
16. |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами. |
|
17. |
|
Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями. |
|
18. |
|
Короткі історичні відомості (від абака до нетбука). |
|
Тема 4. Алгоритми і виконавці(4 год) |
|||
19. |
|
Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди. |
|
20. |
|
Команди і виконавці. |
|
21. |
|
Ознайомлення з поняттям алгоритму. |
|
22. |
|
Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті. |
|
Тема 5. Об’єкти. Графічний редактор(8 год) |
|||
23. |
|
Графічний редактор Tux Paint. |
|
24. |
|
Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей. |
|
25. |
|
Створення об’єктів у середовищі графічного редактора, зміна значень їх властивостей. Збереження зображень. |
|
26. |
|
Інструменти графічного редактора Tux Paint. Відкриття збережених зображень у редакторі. |
|
27. |
|
Розфарбовування об’єктів в графічному редакторі. |
|
28. |
|
Інструмент «Фігури». Додавання тексту. |
|
29. |
|
Комбінування об’єктів, створення зображень. |
|
30. |
|
Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора Tux Paint. |
|
Тема 6. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів(5 год) |
|||
31. |
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. У царстві букв і звуків. Голосні та приголосні. |
|
32. |
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. М’які та тверді приголосні. |
|
33. |
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Країни, мови яких ми вивчаємо |
|
34. |
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики. Подорож країною математики |
|
35. |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами. |