2 клас

Тема 1. Комп’ютери та їх застосування(3 год)

                       

Урок1.

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. У комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму.

                       

Урок2.

Можливості комп'ютера. Застосування комп'ютера в різних галузях.

 

Урок3.

Комп’ютери бувають різні. Сучасні комп’ютери.

Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером(9год)

4.                       

 

Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)). Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів.

5.                       

 

Складові комп’ютера (пам’ять, процесор, електронні носії інформації). Робота з тренажером миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання.

6.                       

 

Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл.

7.                       

 

Поняття про програму. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи із програмою.

8.                       

 

Коректне завершення роботи з комп’ютером. Робота із програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.

9.                       

 

Клавіатура комп’ютера. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.

10.                  

 

Призначення основних клавіш клавіатури. Ознайомлення з клавішами «Пропуск», «Shift» «Caps Loсk».

11.                  

 

Вивчення клавіатури. Ознайомлення з клавішами «Enter» та «Esc».

12.                  

 

Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.

Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси(6 год)

13.                  

 

Інформація. Поняття про повідомлення.

14.                  

 

Сприйняття людиною повідомлень.

15.                  

 

Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.

16.                  

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

Робота з розвивальними програмами.

17.                  

 

Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.

18.                  

 

Короткі історичні відомості (від абака до нетбука).

Тема 4. Алгоритми і виконавці(4 год)

19.                  

 

Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди.

20.                  

 

Команди і виконавці.

21.                  

 

Ознайомлення з поняттям алгоритму.

22.                  

 

Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті.

Тема 5. Об’єкти. Графічний редактор(8 год)

23.                  

 

Графічний редактор Tux Paint.

24.                  

 

Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.

25.                  

 

Створення об’єктів у середовищі графічного редактора, зміна  значень їх властивостей. Збереження зображень.

26.                  

 

Інструменти графічного редактора Tux Paint. Відкриття збережених зображень у редакторі.

27.                  

 

Розфарбовування об’єктів в графічному редакторі.

28.                  

 

Інструмент «Фігури». Додавання тексту.

29.                  

 

Комбінування об’єктів, створення зображень.

30.                  

 

Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора Tux Paint.

Тема 6. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів(5  год)

31.                  

 

Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. У царстві букв і звуків. Голосні та приголосні.

32.                  

 

Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. М’які та тверді приголосні.

33.                  

 

Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Країни, мови яких ми вивчаємо

34.                  

 

Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики. Подорож країною математики

35.                  

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Робота з розвивальними програмами.